poniedziałek, 31 października 2022

Jak tworzyć teksty?

 

Skup się na tworzeniu treści produktowych

Teraz nadszedł czas, aby zacząć przekształcać wszystkie badania i analizę konkurencji w tworzenie treści.

Cały ten przewodnik jest świetnym przykładem treści opartej na produkcie. W tym przypadku nie jest możliwe, abym napisał ten poradnik nie wspominając o narzędziach Ahrefs.

W rzeczywistości, marketing treści oparty na produktach jest naszą główną taktyką marketingową. Nasz blog napędza ponad 300K organicznych wizyt każdego miesiąca do artykułów takich jak ten, który właśnie czytasz. W naszych artykułach czytelnicy uczą się o pewnym temacie związanym z SEO lub szerszym marketingiem, jednocześnie odkrywając jak nasze produkty mogą im pomóc:

Jeśli Twoje badania słów kluczowych ujawniły dziesiątki, setki, a nawet tysiące różnych tematów, których ludzie szukają, a które odnoszą się do problemów, które rozwiązuje Twój produkt, możesz wykorzystać wyszukiwanie organiczne i uczynić z niego również swój kanał marketingowy .

Oczywiście, stopień, w jakim można pitch swój produkt w ramach artykułu różni się. Zawsze lepiej nie wspominać o swoim produkcie, jeśli wydaje się to nienaturalne lub zbyt nachalne.

Dlatego wewnętrznie używamy metryki zwanej "potencjałem biznesowym". Dla każdego słowa kluczowego, które myślimy o pokryciu na naszym blogu, dajemy mu wynik potencjału biznesowego. Ten wynik jest szacunkowy i pokazuje, w jakim stopniu dane słowo kluczowe może pozwolić nam w naturalny sposób przedstawić nasz produkt.

Oczywiście nie jest to jedyna metryka, na którą zwracamy uwagę przy ustalaniu priorytetów tworzenia treści. Istnieją jeszcze trzy inne aspekty, które bierzemy pod uwagę: potencjał ruchu, trudność słowa kluczowego oraz wartość, jaką możemy dostarczyć czytelnikowi.

Być może jesteś przyzwyczajony do idei oceniania słowa kluczowego na podstawie jego wolumenu wyszukiwania. Ale istnieje lepsze podejście.

Dzieje się tak dlatego, że każdy fragment treści plasuje się dla wielu słów kluczowych o różnym wolumenie wyszukiwania. A jedno słowo kluczowe, na które patrzysz, może przyczynić się do zaledwie niewielkiego ułamka całego ruchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy warto pozyskiwać linki z katalogów stron?

Optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek (SEO) to obszar, który stale ewoluuje. Jednym z elementów, który budzi kontrowersje...